[Söndag 081012] - Once I had a little frog..

Usch.. Jag borde inte ha en blogg.. Har ju inte bloggat på ett tag,
så en hel del trogna läsare har jag säkert tappat..
Kanske borde lägga ner den helt istället..


Well well.

Förra helgen var det fest i Nässjö, så denna helgen fick bli lugn. :)
Men det är inte helt fel det heller..

Var bjuden hem till Eva igår på tacobuffé och filmmys!
Hade riktigt skoj, och många skratt blev det.. :D
Tack Eva, Helena och Sofia för gårdagen!
Det får vi göra om. :)

Lovade syster att lägga upp en bild här på min nya frisyr, så varsågod. ;)


Kommentarer
--> Anonym

snyggt ju.. :)

2008-10-13 @ 19:28:50
--> Erika

KRAMM

2008-10-14 @ 21:47:41
--> Anonym

Ohh lugg, fancypaaaants!

2008-10-14 @ 22:29:24
--> Ida

Meh, det var ju jag som sa fancypaaants.... Varför syns inte mitt namn.. fundera och äta popcorn


Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback