[Fredag 081017] - The flu has got me..

Har åkt på influensan. :(
Verkligen inge skoj..

Får hoppas att det blir bättre till nästa fredag, för då kommer lillasyster hit och vi ska gå på sittning. :)
Något att se fram emot iaf.

Helgen efter det kommer mamma, pappa och Maria hit.
Efter lite kaffe och toapauser fortsätter vi allihopa till Värmland! :)
Erika kommer även dit med tåg.. Ska bli kul att träffa hela familjen igen.
Senast var nog i Lund i somras, om jag inte minns fel..

Nu blir det ännu en kopp te och en lång dejt med soffan!
Krya på mig. ;)

Vad tycks förresten om min lilla blogg-makeover? :)

Puss!

Kommentarer
--> Anonym

fint det blev ! =)

2008-10-18 @ 02:25:54
--> Eva

Stackare, ditt immunförsvar är verkligen inte som det borde. Krya på dig! Fint med alfapet brickor ju :)



Kram

--> lisa

det gick bra idag och jag körde inte över nån =)

2008-10-18 @ 22:45:16
Min bloggadress: http://lisahh.blogg.se/

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback