[Lördag 080503] - I'm alive! :P

Ja, jag lever..
Har varit lite seg på att uppdatera bara.. :P

Förra lördagen tog jag mitt pick och pack och satte mig på tåget till Stockholm.
Kände för att komma iväg ett tag.. Inte helt fel faktiskt!

sthlm

I storstaden blev det fika, mat och öl med Ida.
Plus en heeel del tjejsnack. ;)
Passade även på att träffa Isak. Trevlig kille det där. =)
Blev fika, promenader, film, pizza med mera.. :)

På hemvägen stannade jag till i Västerås och fikade med Daniel.
I Göteborg höll Matthildur mig sällskap så jag slapp vänta på tåget själv.

Var riktigt skönt att få komma iväg ett tag.. Tror jag behövde det!

Valborg fick dock klara sig utan mig.. :P Mådde inge vidare, så det blev en tidig kväll för min del..
Men så kan det gå..

Veckan har annars varit lugnt.. :)

bebis
Idag blev det besök i Brämhults kyrka.. Var på barndop..
Lilla Linnéa som döptes. :) Så söt så. :)



Orkar dock inte uppdatera mer nu. :P Håll till godo så länge. ;)

puss
Puss

Kommentarer
--> Isak

Tack :) Det var trevligt att du ville hälsa på mig! :D *saknar*

2008-05-03 @ 22:42:06
--> Daniel

Jag vill också gå på dop och se söt bebi... :(

:)

2008-05-04 @ 15:35:16
--> Li

Muhaha du vet vad jag tänker... sommar, folk, vuxendricka och alfapet! XD

2008-05-05 @ 01:00:39
--> E

Tjena systern..
Ja, man börjar ju undra vad du hittar på :)
Snacka ikväll kanske?
Kram

2008-05-05 @ 12:36:49

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback