[Söndag 080309] - Besök från Stockholm =)

blomma
Jag tror våren är på väg.. ;)

I torsdags begav jag mig ner till stationen för att möta
Ida.
Stockholm hade skickat ner sin underbaraste skatt till Borås.. ;)

Torsdagen blev lugn med kebab och film.
Vi såg Stardust. En alldeles underbart söt film. :)
Ja, syster, jag vet att du tjatat, men nu har jag sett den.. ;)

image453

Fredagen gick åt till shopping på Knalleland..
Jag hittade lite presenter till Calle och Mattias och även ett par byxor..
Ida däremot shoppade ingenting. ;P
Det blev lite mat på Max, en vända på Systemet och Ica och sen hem..

När vi var hemma blev det lite fika med kanelbullar. :)
Johan kom förbi en stund och fikade med oss..
Inte helt fel. =)
När Johan hade kilat så passade jag och Ida på att "sova fika"..
Vi var så trötta, så det var skönt med en liten powernap. ;)

På kvällen var det dags för fest på kåren!
Depom höll i puben och det var en riktigt härlig kväll! :)
Det var kul att ta med Ida också så hon fick prova på studentlivet lite.. ;)
Och vad jag har hört så gillade hon det! :)

Vid tretiden var vi hemma igen, och då blev det lite mys med resterande kanelbullar. ;P
Haha.. :)

På lördagen blev det lite mer kebab och tv..
(Det är någe speciellt med den där kebabsåsen.. ;P )

Vid tretiden så var det dags att vinka av Ida vid bussen..
Lite tråkigt, men vi kommer ses snart igen. ;)

Hade bett Ida att skriva en liten hälsning till mig som jag kunde läsa när jag kom hem.. ;)

Och så här blev det.. :)
text

Puss

Kommentarer
--> Daniel

Vilket underbart meddelande på whiteboarden! :) Sånt och vårtecken gör en lycklig!

--> helena

låter mycke bra :) de blir bara du o ja på BA för lisa e i sälen..men de gå väll bra ändå :)

2008-03-11 @ 19:52:05
Min bloggadress: http://chiii.blogg.se
--> Storasyster

Haha.. så kan det gå om man tjatar :)
Annars kanske du hade missat nått...
Kul att du hade en bra helg!!
Kramar

2008-03-12 @ 07:35:11
--> helena

16.19 e ja i borås sägs de... ska äta middag hos syster vid 19.30
:)

2008-03-12 @ 18:34:42
Min bloggadress: http://chiii.blogg.se
--> helena

alla nyfödda bäbisar och elliot får presenter :)

2008-03-18 @ 06:15:46
Min bloggadress: http://chiii.blogg.se

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback