[Lördag 080322] - It's been a while..

Ja, jag vet. Jag är dålig på att uppdatera.. =/

Vädret har ju varit helskumt.. Ena stunden vår med härligt soligt väder och andra stunden snö.. :(
När kan det bli vår på riktigt?

image455

Förra helgen var det 30+30års fest för Calle och Mattias, med pirattema. ;)
C+M
Födelsedagsbarnen. ;)

Tinna+Anna
Jag och Anna. :)

I veckan fick jag även trevligt besök av min "ex-sambo".. Hehe.. =)
Helena från Gotland var på besök en sväng..
Hon kom hit i tisdags och då blev det kladdkaka och ett besök nere på BA..
Sen åkte hon på onsdagen igen.. =/ Men vi får ta och ses snart igen! :)



Igår var det precis ett år sen jag opererades.. Tiden går rätt fort..
Men det har verkligen blivit bättre!
Finns dock några saker som jag fortfarande har lite problem med, bland annat att sitta ner en längre stund, och cykla..
Så bio är inte att tala om än på ett tag. :P
Föreläsningarna går bra, eftersom man kan ta små pauser ibland.. :)
Och så har vi ju bänkar i "ståhöjd" också..

Får se hur det känns om ett år igen. :)


Och då var det påsk igen..
Hade tänkt jag skulle ner till Skåne, men det tillät inte plånboken.. ;P
Så kan det va..

image457

Får önska er alla en riktigt härlig påsk!!
Puss.

Kommentarer
--> Daniel

Vilka stolta små kycklingar tre! :D haha Skönt. Trist när det är skralt i plånboken, det kommer alltid bättre tider dock.

--> E

Glad Påsk syrran!
Gillade din vetehundssida!!

2008-03-24 @ 19:30:37

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback