[Fredag 080328] - Underbara fredag!

image458Var ska jag börja?
Är en sån där underbar dag idag! :D
Solen skiner, våren är på väg..

I skolan idag hade vi spelredovisning.
I två veckor nu har vi gruppvis programmerat spel.
Min grupp bestod av mig, Elmin och Niklas.
Eftersom ingen av oss hade jobbat så mycket med flash innan så bestämde vi att vi skulle göra ett lätt spel.
Hellre ett lätt spelbart spel än att man tar på sig för mycket och det inte blir som man vill ha det.
Vi gjorde en version på det klassiska "hänga-gubbe-spelet".. :)
Blev riktigt bra faktiskt. =)
Spelredovisningen gick till så att vi redovisade våra spel inför klassen och sen tog vi lite tid efteråt till att spela dem. :)
En grupp hade gjort ett alfabet-spel. Riktigt kul spel.. :)
De flesta låg runt 1min/1,5min..
Men jag tog rekordet på 37,19sek.. ;) *skryta lite*
Tänkte jag skulle länka till alla spel här sen när de kommer upp.. :)
Slår ni dock min tid, så behåll gärna den informationen för er själva. :P



Får även passa på att göra lite reklam här..
Håller på att sy "vetehundar".. Dvs vetevärmare som ser ut som små hundar..
Går riktigt bra och jag har sålt en hel del..
Fick även beställning på två stycken till idag. ;)
Som sagt, underbar dag. ;)

vetehund

Kika gärna in på sidan. =)



Nu ska jag packa lite inför Göteborgsbesöket imorgon.. :D

Puss på er!

Kommentarer
--> Daniel

Beställning:

En (1) st. strålande sol och femtio vetehundar omedelbums, tack.

Bästa hälsningar,
Dr. Berthold

2008-03-28 @ 21:57:04

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback