[Torsdag 080228] - Ett år äldre

Ida
Fick superfint mms från Ida. ;)

Ja, då var man 23. :)
Känns faktiskt helt okej. ;)

Gårdagen var underbar! Förutom vädret, men man kan la inte få allt.. ;P

Kilade ner en sväng till praktiken, sen blev det fika på skolan med Frieda och hon bjöd på te.
Träffade Bella en sväng och blev bjuden på en kopp te av henne med. :)
Jag och Frieda begav oss sedan på en liten promenix bort till Knalleland.
Hon fyndade grejer på Ginas utförsäljning.. Inte fel!
Jag hittade dock inge, men så kan det va..
Efter shoppingen bjöd hon mig på Max. Tackar! :)
När vi gick hem så regnade det.. Inte så kul, men men.. Borås är Borås? ;P

Väl hemma fixade jag lite och gjorde mig iordning för kvällen som skulle spenderas på Bishops Arms.
Ringde en del samtal och tackade för diverse kort och pengar som hade kommit med posten. ;)

Mötte upp Anna nere på Bishops och åt god mat. :)
Sen kom Bella, Mattias, Luke och Klas..
Vi drack, umgicks och hade trevligt! :)

Får ju inte bryta traditionerna nu.. Födelsedag på BA 2006, 2007 och nu även 2008..
Ses där om ett år? :) haha.. =)


glass
Fick glass av Tysken som jobbade nere på BA igår. :)

Vid elvatiden igårkväll droppade dock folket av..
De flesta skulle upp tidigt förutom jag. ;P
Well, jag kände inte för att gå hem, så jag satte mig i baren och tjötade lite med bartendrarna och lite folk. =)
Riktigt trevligt!

Var väl hemma vid tvåtiden skulle jag tro..
Eller var det tre? Aja.. :P
Sov länge idag. :) Inte fel när man är ledig och kan sova ut. :)

Får passa på att tacka för alla sms, mms, telefonsamtal och facebooksmeddelanden. :)
Tack!

Fick superfina kort av Anna och Bella&Mattias. :)
Det märks att mina vänner går PED va? ;)

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår!
Tack alla som förgyllde den. :)

Puss!

Kommentarer
--> Daniel

Låter himlans mysigt! All uppvaktning och så. :)

Läste nån kommentar om att BA:s bil åkt till annan ort, annars är det ju så att man undrar om du for hem med den dagen till ära... :)

--> helena

haha ja vet inte har sånna perioder ibland :) Du ser ut o haft en trevlig födelsedag :)

2008-02-28 @ 20:09:46
Min bloggadress: http://chiii.blogg.se

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback