[Torsdag 080214] - Alla hjärtans dag..

dagens låt 080214

Well well. Idag är det alla hjärtans dag.
En fin dag som de flesta gillar att fira med sin partner..
Men det funkar alldeles utmärkt att fira fast man är singel också. :P

Underbar dag idag. Solen sken och värmde! :)
Första dagen på året där solglasögonen kom fram..
Fler såna dagar tack!

Var nere på skolan en sväng med min godispåse och bjöd på geléhjärtan. :)
Sen blev det en fika med Matthildur.
Passade på att äta en liten bakelse. :)

bakelse
Riktigt god faktiskt!

Härligt att träffa henne igen, det var ett tag sen sist..
Får se när det blir fika nästa gång. :)

Igår passade jag på att posta lite brev..
Det blev ett hem till familjen med lite choklad och några geléhjärtan. :)
Sen blev det även tre kort till tre underbara vänner!

Och idag fick jag erbjudande om gratis MMS hela dagen, så varför inte skicka iväg lite? :)
Sagt och gjort.
La upp några geléhjärtan på en tallrik och fotade.. Fint blev det. :)

heart
Happy Valentine! ;)



Dagens låt idag blev U2 - Beautiful day.
En gammal låt, men ack så underbar!
Och det var verkligen en beautiful day idag! :D



Hoppas att ni har haft en dag fylld med kärlek!

puss&kram

Tinna

Kommentarer
--> E

fiiintt..

Du jag tänkte lägga upp bilder till dig!! kolla din mail!!
Kramar

2008-02-17 @ 11:13:16
--> helena

hehe vilken aktiv allahjärtansdagfirarer du va då ;) *väntar på dagens uppdatering*


Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback