[Måndag 080225] - Förändringar - förbättringar (?)

Jepp, kände att det var dags för lite förändringar här i bloggen..
Som ni ser så är den numera svart och lite egoistisk med alla fina bilder där uppe. ;P
Men det är ju trots allt min blogg. :)

Förändring två är att jag tagit bort "dagens låt"..
Orkade inte med det där. :P
Och sen var det ju inte så värst kul när man inte kunde höra låten liksom..

Jaha.. Idag är det bara två dagar kvar! :)
Fick lite cash på kontot idag, så jag unnade mig en shoppingrunda på Knalleland.
Blev två par skor, inte så farligt när de är på rea för 100kr paret. ;)



Sen blev det även en förtidig födelsedagspresent till mig själv. ;)
Har gått och suktat efter den där externa hårddisken från Packard Bell som man även kan koppla till tvn..
Var inne på TeknikMagasinet idag, och de hade ett enda exemplar kvar..
Så jag köpte den! :D
Det var det enda jag ville ha, så min kära familj skulle föra över pengar till mig. ;)
Inte fel. :)

leksak

Vädret däremot är ju helknasigt..
Trodde att våren var på väg idag, för det var riktigt skönt och varmt!
Solglasögonen kom väl till pass. ;)
Men efter min shoppingrunda så började det hagla.. (!?!)
*suck*
Ge mig riktig vår nu tack! :D

Well, det var väl det..

Puss!

Ps. Jag önskar mig även Björn Gustafsson i present. Bara så ni vet. ;) Ds.

Kommentarer
--> Daniel

Dumt väder! Men fin hårddisk!

Black is beautiful... :)

--> Anonym

jag har postat honom.. :) (Svar på ditt ps. ds.)
eller, ja.. ;)
Kramar!!!

2008-02-26 @ 21:42:57
--> E igen..

Hej..
glömde skriva att det var jag ju.. :)
Du, there will grow money on our account tomorrow!
//Din syrra!

2008-02-26 @ 21:45:46
--> Tinna

Till syster:
Haha.. Sweet! :D Bad du honom komma in på Bishops i Borås imorgon? ;)
Oh, nice nice. :D Tack på förhand. =)
Puss & kram

2008-02-26 @ 23:08:17

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback