[Lördag 080223] - Inte många dagar kvar..

Dagens låt 080223

Dagens låt idag fick bli en gammal goding. ;P
Nämligen Rupert Holmes - Escape (The Piña Colada song).

If you like Piña Coladas
And getting caught in the rain
And the feel of the ocean
And the taste of champagne
If you'd like making love at midnight
In the dunes of the Cape
You're the one I've looked for
Come with me and escape

Ja, idag är det inte många dagar kvar.. Bara fyra stycken. ;)
På onsdag smäller det! :D

Ska bli trevligt med lite firande nere på Bishops Arms.. Får ju hålla igång traditionerna. ;)
Det blir tredje gången jag firar födelsedag på BA i Borås.. :)

Well.. I torsdags var en riktigt bra dag!
Det var
STARK-dagen nere på skolan, så jag fick gratis hårklippning, inte fel. :)

choklad
Skolans chokladfontän. ;)

Fixade även en praktikplats till mig själv. ;)
Så på måndag kl 10 ska jag va på plats med mina papper.. Kommer bli skoj. =)
Hittade en present till Anna (lite försenad, men ändå..) och sen spenderade jag kvällen tillsammans med Anna och spelade Singstar, "ringeknapp" och hade en massa trevligt! :)

Så torsdagen blev verkligen lyckad!

Gårdagen blev lugn..
Det stormade här.. :S
Inte så kul när man var tvungen att hålla i sig i lyktstolpen för att inte blåsa iväg när man väntade på "grön gubbe". ;P

Kvällen idag blir också lugn..
Tänkte pyssla om mig själv lite med bad och sånt mys. =)
Blir väl till att städa lite också.. Kan behövas. ;P

Tänkte härma Helena lite med melodifestival och glass, lät nämligen inte helt fel. ;)

Ha en trevlig helg med er! :D
Vi ses när vi ses. ;)

Oh, innan jag glömmer det.. Hade en liten bild här tillägnad Anna. ;) hehe..
chokladgeisha


Puss!

Kommentarer
--> helena

glass med chokladsås :) dock inte hemmagjord denhär gången ;)

--> helena

va fint :)

2008-02-24 @ 18:40:36
Min bloggadress: http://chiii.blogg.se

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback