Kärlek är.. nya skor. :)

Blev visst ett inlägg till innan juluppehållet. =)

Har fått en ny favoritaffär, nämligen DNA.
Blev förtjust i ett par skor på deras hemsida, men dessa fanns tyvärr inte i Borås..
Var ju i Göteborg för en och en halv vecka sen, och minnsann, där stod skorna på hyllan och bara väntade på mig. ;)
Dock fanns de bara i stl 36, 37 och 40, men de passade ändå!
Så nu är jag stolt ägare till ett par supersköna skor. ;)


;)

Fick även iväg årets julkort idag.. :)
Tänkte lägga upp en bild här, men kom på att det finns vissa som läser här som faktiskt kommer att få ett, så bilden skippar jag. ;)
De som känner mig vet att det kommer bli ett hemmapysslat kort iaf. :)

På fredag åker jag ner till Skåne för att fira jul och nyår.
Ska bli skönt med lite ledighet. =)

På återseende 2009!
Puss.

Kommentarer
--> kimchisyster

Hej Tinna, fick du något fint i julklapp?

Va snygga skor!!

Vill du skypa någon dag?

Kram

2008-12-30 @ 05:50:57
--> Tja

Kan du inte visa en bild på julkorten..

Jag är nyfiken!!

2009-01-09 @ 09:35:23
--> Anonym

Bild på julkortet finns i inlägget ovan..

Längst ner till höger i "december-collaget"..

Ett svart kort med fastklistrade polkagriskäppar.. :)

2009-01-10 @ 23:21:12

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback