[Fredag 071130] - Året som var..

Dagens låt 071130


Dagens låt idag fick bli Jeckyll & Hyde - Time Files.
Finns att lyssna/se på
här. :)

thylle
Idag fyller förresten Thylle år! :)
Stort grattis!

Ja, som rubriken säger så tänkte jag skriva lite om året som vart..
I och för sig är inte 2007 slut än, men bara en månad kvar..
Tiden går riktigt fort..

nyår0607
Nyår 06/07

Så, vad har då hänt under året?

2007 har varit lite av sjukdommens år för mig.. =/
Genomgick en operation, var inlagd på sjukhuset tre dagar..
Sen har jag dragit på mig en massa förkylningar, blåmärken, varit sjukskriven, fått en spricka i foten och gått på penicilin för lunginflammation..
Har även besökt akuten två gånger, för magkatarr och hjärnskakning..
Åkt ambulans har jag också gjort för första gången i mitt liv. :P

Allt det här och mycket mer resulterade i att jag kom upp i 60% rabatt på apoteket. :P Haha..

Till det lite mer roliga då..
Har fått en hel del nya vänner, genom Introduktionen, Fadderutbildningen med mera..
Testat på "Sambo-livet", varit "hund-ägare", börjat en ny utbildning som jag trivs riktigt bra med!
Här hemma har det varit en del fester och en hel del besök av vänner! :)

Under 2007 har jag även hunnit med en konsert, ett besök på Liseberg och hälsat på i Säffle.
Har även lärt känna Göteborg mer också. :) Fin stad!

Sen såklart har jag ju gått från otatuerad till tatuerad. ;P

Snart dags för ännu ett nytt år.. Får se vart man kommer spendera tolvslaget någonstans.. :)

Puss!

Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback