[Fredag 071116] - Pysseldags..

Dagens låt 071116

Ja, då har snart en vecka gått..
Rätt slapp vecka.. En lektion på två timmar..
Och de säger att jag läser på heltid. ;P Hehe.. ;)

Gårdagen blev en rätt lång dag faktiskt..
Började med lite workshop i PS, hämtade sedan ut min psykologitenta.. Fick godkänt! :)
Sen blev det fika på skolan med Bella..
Träffade även Maria lite senare och sen var det dags att kila till Knalleland.
Skulle lämna en jobbansökan och träffa Anna. :)

Väl hemma hos Anna blev det mys med glass och pepparkakor. =)
Vi kom på att vi kunde fira att min prövotid på körkortet hade gått ut.. :P Hehe..
Ibland får man unna sig lite..
Sen blev det lite tvspel.. Buzz eller vad det heter..
Vann en av tre gånger och vann då en stor grön val. Ehm ja. :)
Anna vann däremot en lyxkryssning och en racerbåt.. Jag säger då det. :P

Dagens låt idag fick bli Lucky Soul - Lips are unhappy.
Det är den låten i Clas Ohlsons reklamen.. Den med dominoeffekten ni vet.. =)

Japp, idag är det precis en månad kvar innan man måste posta julkorten. :P
Jag är väldigt pysslig av mig och sitter och funderar på hur årets julkort ska se ut och vilka som ska få äran att få ett på posten.. ;P

Well well.. Det var väl allt jag hade för denna gången..
Trevlig helg!

Puss.

Kommentarer
--> Tobias

Svar: GRYMT ROLIG PERSON såklart :D

--> helena

sååå nu har ja svarat på student :)

2007-11-17 @ 13:00:06
Min bloggadress: http://chiii.blogg.se
--> helena

haha fråga mej inte :)

2007-11-21 @ 22:47:26
Min bloggadress: http://chiii.blogg.se
--> Paks

Ja men självklart. Shakira e alltid hot ;)

2007-11-24 @ 15:47:08
Min bloggadress: http://studentochvuxen.blogg.se

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback