Tisdag 070612

Dagens låt 070612

Dagens låt idag borde egentligen vara fredagens låt.. Men eftersom jag tog lite tid på mig att uppdatera så får det va som det är.. ;P

Ja, i fredags tog min lillasyster studenten! :D

Åkte ner till Skåne i torsdags. Trevligt att träffa hela familjen och hunden igen.
Tog det rätt lugnt i torsdags. Mycket som skulle fixas och så.. :)

hunden

Fredagen kom och lillasyster gick upp vid fem, tror jag det var..
Champagnefrukosten i parken skulle börja kl 7. ;P
Jag och min storasyster tog en tur till stan vid tiotiden..
Skulle inhandla lite inför studenten.
Unnade mig även en ny parfym. Hur nice som helst! :D

parfym

Efter några rundor i affärerna åt vi lite glass på torget och sen åkte vi hem igen.
Dags att fixa mer därhemma.
Lillasyster skulle springa ut vid tretiden, så innan dess åkte vi och hälsade på mormor.
Härligt att träffa henne igen! Och operationen hade bara gått bra, så det var ju skönt. =)

Ungefär tio i tre stod vi samlade på Österänggymnasiets skolgård, vid skylten "SMTE3A". :)
Ritkigt varmt var det ute! Nästan för varmt faktiskt.. :P
Fixade mig lite skugga genom att ställa mig bakom pappa som höll upp skylten. ;P Hehe..

Min kusin tog studenten på samma skola, men sprang ut lite tidigare än syster, så jag och storasyster kilade iväg till "NV3B" och lämnade blommor och sånt.. =)

Tillslut var det dags för systers klass att springa ut!
*weeee*

Hon var så fin. ;)

student2007

Maria och Sanne skulle få åka iväg i en snygg röd bil. =)

syster

Vi andra gick till vår bil och begav oss hemåt..
Skulle fixa det sista därhemma innan det var dags för fest.
Blanda bål, hämta plankorna, duka med mera..
Klockan sex skulle gästerna komma, och de gjorde de. :P
Vi åt gott, drack gott, sjöng och hade riktigt skoj. :)
Lite senare på kvällen skulle syster ut och festa, och jag fick följa med. ;)
Snäll hon är. :)

Hade riktigt skoj den kvällen! :D

skylt
Jag bara så älskar detta kakmonster. ;) <3

Lördagen blev slapp med hemåkning för min del..
Otroligt varmt på stationen! Men som tur var fanns det AC på tåget. ;)

I söndags hittade jag inte på så värst mycket.. Gick och väntade på Helena som skulle komma med buss från Nyköping..
När hon väl kom så blev det lite pizza och Pirates of the Caribbean 3 - At world's end.
Men vi orkade inte se klart filmen den kvällen, utan såg klart den igår. :)
Riktigt bra film! Men det känns som om det kommer komma en fyra.. :P

POTC3

Tisdag idag ja..
Idag kommer Chilli hit igen. :)
Sen blir det kanske en tur till parken med Bella och barnen.. =)
Vi får se vad dagen har att erbjuda. ;)

Puss!

namnlogga

Kommentarer
--> Ida

Nu har jag uppdaterat. Bättre sent än aldrig i guess ;)


Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback