Onsdag 070606

Dagens låt 070606

Sveriges nationaldag idag..
Har man firat då? Nja, inte direkt..
Rätt trist att det är röd dag nuförtiden..
Hade tänkt att jag skulle hinna med lite ärenden på stan efter tvätten, men alla affärer var ju stängda. =/
Well well..

flagga

Vad har jag annars pysslat med idag då?
Jo, tvättat en hel del.. Fixat lite här hemma..
Pratat i telefon och varit ute med Nami på en långpromenad runt Ramnasjön.





Man kan ju ha det sämre liksom.. ;)

Borde packa idag med, eftersom jag åker ner till Skåne imorgon..
Syster tar ju studenten på fredag, och jag har lovat att komma ner.. ;P
Men de som känner mig vet att jag packar typ i sista sekunden.. :P
Och tror jag rätt så kommer jag börja packa ungefär kl 11 imorgon.. (Tåget går 12.05)
Yeah! :D

Dagens låt idag fick bli en winnerbäckslåt. :)
Just denna, Lars Winnerbäck - Hjärter Dams Sista Sång, är helt underbar.. =)
*längtar till konserten* :)

Puss!

namnlogga

Kommentarer
--> Anonym

När ska du på konsert?

2007-06-11 @ 17:03:50

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback