Måndag 070604

Dagens låt 070604

Shit, redan juni.. :O
Vad har hänt sen sist då?

Jaa.. Jag har typ sommarlov nu.. =) Känns bra det..
Hade examination av projektet i torsdags och det gick bra..
Fick reda på efteråt att vi blev godkända på multimediadelen (6p) men fick lite att komplettera på den pedagogiska delen (8p), så jag och Bobby satte oss i skolan på fredagen och fixade till det lilla vi skulle.. :)
Lika bra att lämna in det så fort som möjligt..

Ja, sen har jag ju blivit sambo också.. :)
Två busfrö och en Helena bor här nu.
Fungerar riktigt bra, och vi har inte tröttnat på varandra.. (Än iaf..) :P

image219
Nami och Chilli :)

I fredags var det dags för den årliga BARTÖMNINGEN! :D
Skrev upp Helena som gäst på mig, och sen var det bara att festa på. =)

svanslös
Så klart blev det overall för min del. ;) Fin va? :D

Riktigt skoj var det på bartömningen.. Kände lite fler folk denna gången än förra året..
Saknade en del personer där tyvärr, men så kan det gå.. Jag hade iaf kul ändå. :D

JD
Inte varje dag man träffar på Johnny Depp. ;)

H&T
Helena och jag. =)

Lördagen blev rätt slapp med mat från Lorina Pizzeria, besök av Maria och Lisa..
Det märktes rätt tydligt att vi var rätt sega både Helena och jag.. Särskilt när Helena sa att hon kunde betala hemkörning från pizzerian.. Skrattade rätt gott, eftersom det bara tar ungefär 2min att gå dit. ;)
Blev dock ingen hemkörning, utan jag erbjöd mig att kila iväg..

Maria ringde sen och undrade om vi ville ses. Men vi hade ju den lilla Chilli hemma, så vi kunde inte ses på BA..
Maria fick komma hit istället. =)
Var trevligt att träffa henne, var ju ett tag sen..

Sen kom Lisa med chips. :) Var ju fotboll på tvn. EM-kval: Sverige - Danmark.
En spännande match, som slutade helskumt.. :S
Knashuligan till dansk.. :P Han lär ju va hatad av hela Danmark.. ;P

I söndags var det riktigt fint väder, så det blev fika på stan med Lisa.
Vi fick dock ta med lilla Chilli, eftersom hon ännu inte klarar sig hemma själv en längre stund.
Men det gick bra. =)
Lattes uteservering och stadsparken passade oss bra. :)

image220
Chilli i stadsparken. :)

Dagens låt idag fick va Nelly Furtado - Say it right. Underbart fin låt. :)

namnlogga

Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback