[Lördag 070630] - Sommartorsdagar & Måns

image258

Yeah!
Äntligen har
sommartorsdagarna dragit igång.. :)

sommartorsdagarna

Kilade ner till stan i torsdags för att träffa Bella.
Träffade en hel del folk till på The Wok. Satt där en stund, sen kilade vi vidare till torget, men trist musik och man såg inte så mycket.. Så varför inte bege oss till den nybyggda Sandwallsplatsen? :D
Sagt och gjort.. Satte oss på café Viskan och ölade, skrattade och njöt av tillvaron.



När folket började droppa av så bestämde jag, Lill och Mattias oss för att fortsätta på Bishops.
Nice nice. :) Träffade bland andra PK och Johan(na) där.. =)
När BA stängde så gick jag en liten promenad med PK. Vi kilade hem till honom, efterfestade lite, snackade och skrev brev. :P Haha.. =) Hans granne ovanför hade kastat ner en påse av något slag, så vi skrev ihop ett litet brev och la det + påsen i grannes brevinkast. :P
Gitarrspelande blev det också. =) Riktigt fint!
Vid fem så tog jag en taxi hem.. Så kan det gå när man bestämmer sig att "inte va ute så länge". *host* :P
Maria, det kostar mer om man spyr i en taxi.. (Inte för att jag gjorde det, men fråga kan man ;P ) Så nu vet du. =)

sova?
Kanske dags att sova? ;P [05:19]

Fredag då ja..
image257
Borås födelsedag. *wee* :P

Tre-dagars-festens andra dag..
Ikväll skulle Måns Zelmerlöw spela på Sandwallsplats.. Är väl inge större fan av honom, men kan va kul att se ändå.. Och är det gratis så är det. ;)

Kilade ner vid halv sju.. Redan fullt med folk!



Efter uppträdandet så gick jag en vända på stan, men hittade ingen människa jag kände igen, så det blev hem till lägenheten igen.. Något tidigare än dagen innan. ;) Hehe..

Dagens låt idag fick bli Måns Zelmerlöw - Cara mia. Bara därför att. :P

Puss!
namn

Kommentarer
--> Svemicke

Hej! Har varit här. Jättefin blogg! Ha det bra, du flicka utan svans. ;)

--> Anonym

Storasyster som vanligt...
Hej, du verkar ju haft en riktigt trevlig helg!!
Jag har kanske hitta en grej att gå på i Gbg.. http://www.wayoutwest.se/ Mika och primal scream mfl.. 10-11 augusti.. ska kolla om jag kan bara.. ;)
Vem e PK och Johan(na)? Nyfiken..
Kramar

2007-07-02 @ 17:33:00
--> Tinna

Hej syster!
Ja. jag har också sett detta.. Men det krockar nog med min, Marias och Thylles resa till mormor.. =/
PK och Johan(na) är två killar som var med på midsommar.. (Studenter) :P
Kram!

2007-07-02 @ 21:14:54
Min bloggadress: http://tinnas.blogg.se
--> Anonym

Okej.. så ni ska dit den 10 augusti? eller?
Vi kan väl höras imorgon (torsdag..)
kramar

2007-07-04 @ 18:53:51

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback