Tisdag 070417

Dagens l?t 070417

Var ett tag sen man skrev igen..
Har varit lite upptagen de senaste dagarna..

I fredags åkte jag ner till Skåne för att hälsa på familjen. =)
Träffade några kompisar till min lillasyster och hade kul på kvällen..
På lördagen åkte jag med bussen till Lund för att hälsa på min storasyster.
Hon fyllde 25 i torsdags, men jag kunde tyvärr inte komma ner då, så det passade ju bra att hon hade planerat fest på lördagen. =)

Vi blev nio personer och vi åt jättegod mat, sen åkte vi och bowlade..
Kunde tyvärr inte va med, men testade att bowla lite när det var min systers tur.
Men det gjorde bara ont och det liksom sträckte på ett konstigt sätt.. =/

Efter bowlingen blev det efterrätt och en massa prat och spel i vardagsrummet..
Backpacker och Alfapet stod på tur. :)
Riktigt kul, även om jag inte vann.. ;P
Men syster och jag var ett bra team på Backpacker, eller vad säger du? ;) (Vet att du läser här ju) :P

Somnade runt fyratiden på natten..
Hade tänkt jag skulle med 10.15bussen på söndagen, men tog 12.15bussen istället. ;P
Blev bjuden på god frukost som bestod av nybakta bröd, sylt, ost, skinka, avokado och en massa gott.. =)

Kom hem igen till Kristianstad runt halv två..
Blev hämtad av mamma och pappa vid rondellen. Inte helt fel.. =)

Söndagen var slapp med tv och mys med lillasyster..
Hon skulle upp tidigt sen på måndagen för skola..
Själv var man ledig, så det blev lite sovmorgon.. =)
Åt mat och sen fick jag skjuts in till tåget..
Var hemma i Borås halv fem och då var det bara till att kila in, lämna packningen och sen bege sig ner igen till skolan för fadderutbildning kl fem.

Intressant och trevligt folk.. :)
Var hemma strax efter sju och var inte så mänsklig.. =/
Hade överansträngt mig en del med allt sittande på tåg, buss och fadderutb.. :(
Ont, ont, ont.. :(

Men det ska bli bättre iaf! :D

Skola igen idag.. Hade workshop i Director.
Var rätt kul faktiskt. =)

Efter det så gick jag och Frieda hem till mig och hämtade min picknickfilt.
Sen satte vi oss i Stadsparken och åt glass och njöt av solen. =)
(Tills den gick i moln och det började blåsa en massa) :(
Men trevligt var det iaf! =)

glass
Glassmums. =)

Dagens låt idag är Gyllene Tider - Sommartider.
Bara för att det känns lite som sommar ju.. =)
Något varmare och mindre blåsigt bara, så är det perfekt.. :)

Snart är det slut på denna månaden också.. Men lyckades fixa ihop en liten "to do list" för april iaf.. =)

todolist
Dock bara roliga saker med på listan.. ;P


Puss!

Kommentarer
--> Johan

Liseberg! På min f.d. flickväns födelsedag! Då får du nog skitkul.

2007-04-18 @ 07:05:52
--> Anonym

Tack för att du kom hit min kära syster!

Vad roligt du ska göra!!

Åh, kan du inte ta en före efter före klippningen ;)

Brunett, blondin eller rödhårig?
kram

2007-04-18 @ 15:50:48

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback