Onsdag 070418

Dagens l?t 070418

Dagens låt idag är Ulf Neidemar - Häng med på party.
Bara för att det är party i helgen! :D :D

Detta inlägg är väl mest tillägnat alla festdeltagare som kommer i helgen.. =)
Så, det ni behöver ha med er är handduk, kudde, sängkläder och sånt där nödvändigt.. :)
Även pengar till mat, inträde och sånt kommer behövas..
Antingen tar ni även med egen dricka, eller köper vi här.. =)
Bara att välja. ;P

En annan sak som jag skulle vilja veta är när ni kommer.
Så hör av er på msn, sms, mail (samma adress som msnadressen) eller kommentera här.. =)
Men gör det snarast. :P
Typ imorgon. :) Eller varför inte redan ikväll ? :)
(Antar att jag inte behöver skriva ut nr och adresser eftersom ni som kommer har dem) :P

På fredagen bjuds det på tacobuffé. =)
Sen blir det utgång.. Troligtvis till Rådhuset..
Men om inte alla kommer in (det kommer ju va två personer som är under 20) så går vi till Swing.. (18 där..)
Men det löser sig nog. :)

Lördagen består av pizza och hemmafest eller något liknande.. :)
Vi får bestämma lite vad vi vill göra.. =)

Skulle gärna vilja veta när ni hade tänkt att åka hem också..
(Lördag? Söndag? Och isf när på söndagen..)
Måste ju planera min egen resa på söndagen också.. ;P

Så hör av er nu så fort ni kan! :D

Puss ♥ Kram till Ida, Maria, Li, Matte, Robin, Danne, Joppe, Henke (Lis pojke), Ankan (Mattes kompis)..
(Har väl inte missat nån? :O Hoppas inte..)

Kommentarer
--> Anonym

Hade du en bra fest/helg trevligt i GBG?
kram

2007-04-23 @ 16:26:32

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback