Onsdag 070411

Dagens l?t 070411

Tre veckor sen operationen..
Det går framåt, men idag var jag tvungen att gå till vårdcentralen och prata med en läkare för att få recept på lite starkare värktabletter..
Det fick jag, och redan nu efter två doser märker jag en viss skillnad..
Svanskoteområdet är INGE kul ställe att ha ont på. :(

Satt och räknade lite på pengarna och kom fram till att sjukhusbesök, vårdcentralbesök plus all medicin har sammanlagt gått på över tusen kronor.. Och då väntar jag fortfarande på fakturan från sjukhuset..
Själva operationen kostade ingenting, men att va inlagd kostar, så det kommer gå på en 240kr, tror jag..
=/
Men jag försöker se det positiva i det hela..
Och som tur är så har man ju bara en svanskota, så detta behöver jag inte göra om. ;)

En grej som jag tycker att de borde fixa är studentrabatt på VC och apoteket. :P
Man har ju knappt råd att va sjuk liksom.. =/

Hela denna månaden är en riktigt utgiftsmånad för min del.. :(
Dammsugare, elräkning, Göteborgsresa(-or), Skåneresa, frisörbesök, sjukhusbesök, vårdcentralbesök, medicin och sen ska jag ju ha fest här nästa helg..
Men så kan det va.. Jag ska klara av det här iaf.. =)

tabletter
Ibland känner man sig lite som en knarkare.. ;P
Tar fem olika saker - dagligen..

Dagens låt idag är förresten Akon - Don't matter.
Är egentligen inge större fan av Akon, men just denna låten är fin. :)

Dagen idag har faktiskt varit en riktigt bra dag! :D
Fick mail från ett jobb jag sökt.. Visserligen stod det bara att de hade fått in många ansökningar och skulle gå igenom dessa och höra av sig så fort som möjligt.. Men ändå, kul att de hör av sig iaf!
Mailade in på ett jobb till idag.. *hålla tummarna*

Dagen har också varit en riktigt telefonpratardag! :D
De som känner mig vet att jag älskar att prata i telefon. ;)
Hela elva olika personer blev det idag. :)
Började med sjuksköterskan på vårdcentralen imorse..
Sen har det fortsatt med mamma, pappa, lillasyster, Ida, Frieda, Helena, Bella, Jenny, Jocke och Tommy.
Inte helt fel faktiskt. :D

Jenny har jag inte pratat med på jag vet inte hur länge.. =/
Så vi pratade bort nästan en timme.. :D *saknar dig gumman*
Hoppas vi ses snart igen.. =)

Ska förresten ta och uppdatera min bild längst upp.. Passar inte så bra med snöflingor nu, även om det faktiskt snöade i helgen(!!)..
Men nu ska det bli vår igen.. :D

Jag är nog rätt snäll faktiskt.. Bakar kladdkaka nu som jag ska ha med till skolan imorgon när vi ska sitta med projektarbetet.. :)
image158
Ser väl gott ut? :)


Puss!

Kommentarer
--> Anonym

Tack för alla hälsningar idag!!

Tänker på dig och svanslösheten..
Många kramar

2007-04-12 @ 20:24:14

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback