Onsdag 070404

Dagens l?t 070404

Dagens låt idag är Gyllene Tider - Kung av Sand.
En underbar "sommarlåt". =)

Idag har jag gjort av med en del pengar.. =/
Men så kan det gå om man springer på vårdcentralen. :P

Gick upp strax efter åtta imorse.. (tidigt för att ha påsklov) ;P
Men skulle ta bort mina stygn idag! :)
Kilade iväg till vårdcentralen och fick de borttagna.. Hela åtta stycken var det!
Gjorde lite ont, men nu känns det bättre.. =)
Fick även en tid senare på eftermiddagen för mina eksem på armbågarna..

Gick hem en sväng och vilade och sen var det dags att bege sig ner igen..
Men gick hemifrån tidigare så jag hann träffa Bella en sväng på skolan. =)
Alltid lika trevligt att träffa henne. ;)

Sen blev det besök på VC igen..
Läkaren tittade på mina armbågar och skrev ut ett recept på en salva som jag ska ha nu i en tre-veckors-kur..
Det ska nog bli bättre iaf. =)

Kilade till skolan igen och fikade med Bella. Påskmust och chokladhjärtan. *mums* :)
Vid fyratiden skulle Bella iväg och hämta barnen på förskolan, så jag följde med en bit eftersom apoteket låg på vägen..
Kilade in där och hämtade ut min salva.
Det fanns en tid då vårdcentralbesök var gratis. *sakna* :P
Haha.. =)

Sen gick jag och köpte mig ett lypsyl. :P
Hade ett bra sånt innan, men det gav jag ju bort till syster. ;)

Efter det så blev det en tur till tågstationen där jag hämtade ut mina tågbiljetter till nästa helg..
Är ju fest nere i Skåne då. =)

Nu i kväll var jag lite nyfiken på hur mitt ärr faktiskt såg ut..
Så efter några akrobatiska ställningar framför spegeln i badrummet vet jag nu hur det ser ut. ;P
(Tur att ingen såg mig där) ;P haha.. :)

Får väl ta och uppdatera min Att-göra-lista lite..
Så här ser det ut nu:

Fredag 6/4 - Göteborg.
Fredag 13/4 - Skåne.
Lördag 14/4 - Fest hos storasyster i Lund. :)
Måndag 16/4 - Hemåkning och fadderträff.
Fredag 20/4 - Söndag 22/4 - FEST! :D
Onsdag 25/4 - Fadderträff.

Det var aprils att-göra-lista. ;)
Känns kul ändå att man har saker att göra! :D

p?sk

Japp, snart är det påsk. ;)

Puss!

Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback