Måndag 070402

Dagens l?t 070402

Måndag igen. Men ingen tråkmåndag.. För nu har jag påsklov! :D

Haha.. =) Har dock lite planer för veckan iaf..
En del pluggade kommer det bli,  tvätt på torsdag,  ta bort stygn på onsdag och fika med Bella nån dag. :)
Sen på fredag åker jag till Göteborg! :)

Dagens låt idag är Nickelback - If everyone cared.
Underbar låt ju! :)

Jaa.. Vad har jag gjort sen sist då?
Jag vill egentligen inte klaga så mycket, men jag har faktiskt mycket ont. :(
Men jag försöker kämpa på..
Är ute och går en del, träffar folk och fikar..
Det gamla vanliga. ;P

Var hemma hos Helena och Stoffe i lördags.. :)
Trevligt! Lekte en del med söta Nami också. ;)
Senare på kvällen kilade vi iväg till BA.. Rätt mycket folk där, så det var väl inte så jättekul.. =/
Gick vidare till Kåren, men när vi kom dit så var det slut.. :(
Men så kan det gå.. ;P
Hade kul iaf. =)

nami
Jag och Nami. :)

Puss från hon utan svans. ;)

Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback