Tisdag 061114

Dagens låt 061114

Idag utökades min plånbok med ett blått kort. =)
Det tog "bara" 10 månader och 10 dagar innan jag bestämde mig för att skaffa ett busskort. ;P
Anledningen är faktiskt att jag har praktik nu.. Så det är skönt att kunna åka buss dit och hem..
Lat? Kanske.. ;P Bekväm? Ja, lite.. ;)

busskortbusskort2

Dagens låt idag är Den Lilla Sjöjungfrun - Havet är djupt.
Disneys soundtrack är underbart. ;)
Valde just denna låt eftersom jag har haft den på hjärnan några dagar ;P
Får väl sjunga den på praktiken sen. :)

Havet är djupt
Havet är djupt
Nere på botten
Här är det toppen
Titta och njut
Uppe på land finns bara spring
Möda och slit för ingenting
Men under ytan där kan man flyta
Havet är djupt


Puss. ♥


Kommentarer
--> Anonym

hur går det på praktiken då?

2006-11-15 @ 11:46:02

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback