Tisdag 061107

dagens låt 061107

Dagens låt är Justin Timberlake - Lovestoned - I think she knows.
Ja, jag måste erkänna. Jag har fastnat för Justin Timberlakes nya album - Futuresex/Lovesounds.
Bra låtar ju. =)

Ja, idag gick jag upp strax innan sju..
Dagen för läkarbesöket hade kommit.
Har sett fram emot denna dagen, för jag vill att någonting ska hända!

Kör en liten kort beskrivning för er som inte vet:
För ungefär 10 år sedan slog jag i min svanskota.
Skulle sätta mig i en soffa hos mina kusiner. Den stod liksom mitt i rummet, så jag bestämde mig för att "hoppa över" ryggstödet och sätta mig..
Det skulle jag inte gjort. =(
PANG sa det.. Hamnade på en metallskena och bröt min svanskota. :(
Jag har alltså "Coccygodyni" som det så vackert heter.. (Betyder typ "smärta i svansbenet")

Som ni förstår så gör detta ont! ONT!
Men det är inte förrän nu på senare tid som det har börjat värka riktigt ordentligt..
Kan bero på att jag nu har börjat på högskolan, och det enda man gör är ju att sitta ner på föreläsningar som är 1,5 - 3h.. Inte så kul precis.. =/

Men åter till dagens läkarbesök.
Detta gick bättre än väntat.
Fick berätta alla problem jag har haft och om all smärta jag har.

Beslutet blev: OPERATION!
Är riktigt glad för detta. :)

Var inne och läste lite på en sida där människor som också har coccygodyni har skrivit och berättat om deras problem och hur det har blivit efter operationer..
De flesta hade blivit av med 80-90% av smärtan, vilket gjorde mig ännu mer glad när jag nu fick beskedet om att jag ska operaras. :)
Operationen kommer ske i början av nästa år.
Och min mamma har lovat att hon ska komma hit då.  ♥

Soon to be Svanslös.. ;)

Svanslös
Puss. ♥

Kommentarer
--> Anonym

Svanslös har gott om vänner.. :)
(läste just på en läkarsida.. jobbigt ställe att ha ont på)
många kramar

2006-11-08 @ 09:44:33

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback