Söndag 061126

Dagens låt 061126

Ja, fyra veckor kvar till julafton.
Tiden går ruskigt fort nu. ;P

Försöker komma lite i julstämning här hemma, så dagens låt fick bli Adolphson & Falk - Mer Jul.
".. Jag vill ha mer jul, ge mig mer jul .."

Jag är en sån person som tycker det är tråkigt att köpa färdiga julkort och skicka.
Så jag har letat lite inspiration på julkort på nätet.. Hittade inge, men kom på någe i alla fall. :)
Har en bild i huvudet, och de kommer nog bli rätt snygga.. ;)
Blir inte så många i år. Kommer skicka 10 (alternativt 12) stycken, det får räcka. :P


Lite julstämning på balkongräcket. ;)
ljus

Puss.


Kommentarer
--> Emma-Lou

Hur har det gått efter dessa kortisonsprutor, fått någon hjälp????? Tror att jag kan ha fått coccygodyni i samband med förlossningen...... Svara mig gärna per mejl eller via min blogg, är oerhört tacksam för svar. Ska ta upp detta med min läkare.


Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback