Söndag 061105

Dagens låt 061105

Ja, då var det söndag igen..
Har inte gjort så mycket idag..
Sett på tv, spelat lite och försökt plugga..

maria

I torsdags kom min syster hit. :D
Hon fyllde ju 18 i tisdags..
Hade ingen möjlighet att komma ner och hälsa på, så jag skickade ner tågbiljetter till henne. =)
Hon fick även en present när hon kom hit.. :) En väska som jag hade sytt. (bild här nedanför).

Väska

Torsdagen blev lugn med filmkväll, godis och systermys. :)
Filmen vi hyrde var Kinky Boots. Riktigt skoj film som var baserad på en verklig händelse.. Se den. :)

På fredagen var jag tvungen att va i skolan från nio till ett..
Men sen kom syster ner och vi fikade lite, gick på stan och tog sedan bussen till Knalleland..
Hittade lite grejer och tittade på desto fler.. =)
Sen var det buss tillbaka till stan och sen knallade vi hemåt..
På hemvägen råkade jag ut för en sak..
Jag som läser till pedagog var nog inte särskilt pedagogisk av mig då..
Det kom fram en liten tjej (6, 7, 8 år?) och sparkade mig på smalbenet.. :(
Så jag och min syster röt till och sa till på skarpen..
Hoppas hon lärde sig att man INTE ska sparka på folk.

Fredagskvällen bestod av Idol och utgång.
Lite chockad blev jag allt när Danny åkte ut ur Idol.. =/
Men men..
Vi bestämde oss för att kila till Swing. De hade 18årsgräns, så det var ju perfekt. =)
Kom ner runt elvatiden.. Rätt dött med folk, så vi tänkte kolla in lite andra ställen..
Trädgår'n hade också 18, så vi knallade dit..
Vände dock i dörren när vi fick reda på att inträdet låg på 160kr.. (Antagligen någe gästframträdande) men på tok för dyrt för oss. :P
Så det blev Swing igen. Lite fler folk nu. :)
Vi dansade och hade skoj, men var lite trötta så vi var hemma igen runt ett..
Låg och snackade lite och tittade lite på tv, sen var det dags att sova..
Syster skulle med tåget rätt tidigt på lördagen.. =/

swing


Och nu är jag ensam igen. :(
Men snart kommer syster + vänner hit. :D



Dagens låt idag fick bli Justin Timberlake - Sexyback. Den har gått rätt ofta här i helgen.
En skön låt som man kan dansa till. :)



Hade en jubileumsmatch idag med. :D
Ni som känner mig vet att jag gillar att spela betapet. ;)
(Beroende? Nä, inte alls) ;P
Matchen blev min 1000e match, och den spelades med Ida, Robin och Wäzzlan. :D

betapet2
betapet
Puss. ♥




Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback