Lördag 061125

dagens låt 061125

Dags att skriva lite igen..
Får väl skylla lite på min praktik, har ju fullt upp om dagarna, så det blir inte ofta jag skriver här.. =/
Men nu har jag klarat av 10 dagar och har 15 kvar.. Inte illa.. =)

Dagens låt idag är Justin Timberlake - [Another song] All over again.
En lite soft låt som passar bra på kvällarna. =)

Regn, blött, kallt och trist idag. :(
Jag som tänkte kila till stan och handla jeans, men får ta det på måndag istället..

Och nu i veckan så kommer det komma paket till mig. :D
Två stycken. ;)
En julklapp till mig själv och en till lillasyster. *skoj skoj* :D

Och på fredag åker jag till Stockholm. :)
Ska träffa några godingar där och det kommer bli sjukt skoj. :)
Ska bli skönt att komma iväg en stund också.. Jag tror man behöver det då och då..
Hihi. Pernille, Tommy, Ida och Robin: Vi ses där! ;)

Nä, nu kommer inte på så mycket mer att skriva.. *trötter*

fisk
Puss.

Kommentarer
--> Anonym

vilken kul serieruta.. *asg*

2006-11-27 @ 11:38:37

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback