Torsdag 060727

Dagens låt 060727


Man kan sakna personer väldigt mycket ibland..
Saknar min Bejbi..
Det är den 27e idag, vilket betyder att det var två månader sen sist vi träffades. :(
Men snart åker jag ner till skåne igen. :D
Dagens låt är väldigt fin.. Blev tipsad av Jason Mraz av Ida, så jag började lyssna..
=)
Jason Mraz - Song for a friend innehåller textraden "oh and it's you I love". Och så är det. :)
It's you I love, Bejbi. ;)
Min underbara vän!!
Lekte jämt som små, eftersom Bejbi bodde granne med mig..
Skillde bara ett halvår, så våra föräldrar "parade ihop" oss redan då. ;P
Tyvärr växte vi ifrån varann ett tag under högstadietiden, men nu är vi väldigt bra vänner igen!!
Och såna växer verkligen inte på träd. ;)
Saknar dig! Men vi ses snart. =)

Vänner
Puss.


Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback