Torsdag 060720

Dagens låt 060720

Idag känner jag mig onödigt pigg. :P
Gick och la mig vid ettiden igår, men blev väckt vid två av lillasyster som ringde. ;P
Men det gjorde inge gumman. Även om jag inte var så mycket att prata med så fanns jag där i telefonen när du var på väg hem iaf. :)
När klockan ringde kvart i sju var jag nära på att somna om igen.
Men nej. Tvättid kl 7, så det var bara att pallra sig upp och samla ihop det som skulle ner i tvättstugan.
Nu är klockan 9 och jag ska ner om en halvtimme igen. =)
Solen lyser och det är riktigt varmt här!!
Skulle bli en 26 grader idag. Skönt att det inte är över 30 iaf. =)
Håller på att städa och pyssla lite innan folket kommer.
Sen ska jag iväg och handla tårta. =) *mums*
Har ju blivit tradition att äta princesstårta på min namnsdag. ;)
Eftersom namnsdagen inte är förrän på måndag, så får vi ta det lite tidigare, men det gör inge. =)

Det här med "dagens låtcitat" var nog ingen bra idé. :P
Kommer inte på något idag nämligen, så jag tänkte ta "dagens låt" istället. =)
En låt som jag fastnade för på Ztv på grund av den gulliga videon.
Låten jag pratar om är Jack Johnson - Upside Down.
Finns med i filmen "Curious George" (Dvs Nicke Nyfiken) =)
Riktigt skön låt som måste lyssnas på.

Nu ska jag pyssla vidare. =)
Ha det fint!

Puss.



Kommentarer
--> Anonym

hälsa hela familjen!!

2006-07-20 @ 17:49:38
--> Anonym

vad ska du handla på netonnet? :)

2006-07-20 @ 20:37:43

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback