Tisdag 060725

Dagens låt 060725

Ja, jag vet, klockan är över tolv så det borde va onsdag. :P
Dagens låt idag är USCB Allstars - Nostalgia.
Anledningen till detta val är konversationen jag hade på msn igårkväll. =)
Pratade med en underbar vän som jag har känt väldigt länge..
Så vi pratade gamla minnen..
Allt från piggelin och pepsi till sönderrivna biljetter på pendeln. =)
Och jag får väl slänga in ett grattis att du lyckades med "någon annan" skämtet. ;)
Hehe.. ;)
Så visst blev man lite nostalgisk. :P

Idag var det biodags med Maria och Magnus. :D
Pirates of the Carribean - Dead mans chest.
Mycket bra film. =) *väntar på trean nu* :)

060725

Puss.


Kommentarer
--> Anonym

va den så bra?

2006-07-26 @ 18:47:29

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback