Söndag 060723

Dagens låt 060723

Söndag idag.
Finns inte så mycket att göra på söndagar, så idag har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på musik, pratat i telefon, suttit vid datorn och tittat på tv..
Dagens låt idag är Yellowcard - View from heaven.
En fin låt som får mig att tänka på när jag gick jobbsökarkursen som Ams höll i, i höstas..
Lyssnade på denna när jag åkte bussen dit.
Hittade dessvärre inge jobb där. Kanske var lika bra, för då hade jag kanske inte sökt in till Borås? :)

Det finns så många "tänk om". Tänk om jag hade gjort så istället.. Tänk om han hade sagt så istället..
Tänk om hon hade kommit då.. Tänk om..
Tänk om jag inte hade kommit in i Borås.. Tänk om jag inte hade hittat lägenhet..
Tänk om jag inte hade träffat alla goa vänner.. Tänk om..
Livet är nog bra som det är. :) Jag ska sluta tänka så mycket. :P

Blev lite sugen på att spela Sims 2 idag.. Sagt och gjort. =)
Men det är bara kul att designa husen, inte lika kul att leka med personerna sen. :P
hehe.. =)
Sims2
Puss.

Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback