Onsdag 060719

Tinna

Dags att börja blogga då. =)
Ute är himlen blå och solen skiner.. Jag är inne och städar. :P
Får besök imorgon av mamma, pappa och lillasyster.
Kommer bli en trevlig dag med tårta, kinamat, netonnet, stan (sommartorsdagarna) och film. :)

Tänkte försöka köra med "dagens låtcitat" här..
Får se om jag kan hålla det varje dag. ;)
Idag får det iaf bli ett citat från Lars Winnerbäck - Ingen soldat.
"Ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still, jag fungerar inte då."
Detta stämmer in rätt bra på mig. Eftersom jag är väldigt rastlös, så fungerar jag inte när jag står still. =)
Har funderar lite fram och tillbaka på om jag valt rätt utbildning.
Ja, jag trivs jättebra med den, och det känns rätt.
Men tanken att fastna i en och samma stad med ett och samma jobb under en längre tid skrämmer mig lite. Får se hur det känns senare i höst när vi ska ha med VFU (praktik) och så.
Allra helst skulle jag vilja va författare. Resa omkring och jobba när jag känner för det och var jag känner för det. :)
Men det får va en dröm ett tag till. Lite svårt att leva på den inkomsten om man inte säljer en hel del.
Får skriva lite på min fritid sålänge. =)

Kommer inte på så mycket mer att blogga om nu, men hoppas ni gillar min nya sida. =)
Lite rosa, men that's me. ;)

Puss.


Kommentarer
--> Anonym

rosa e väl fiint!!

man måste inte fastna i samma stad.. man har val för det mesta!!

2006-07-19 @ 23:00:58

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback