Lördag 060722

Dagens låt 060722

Ja, då var det lördag.
En riktig slappedag idag för min del, med tv och dator. :)

Såg på Dirty Dancing innan, därav dagens låt Bill Medley - (I've had) The time of my life.
Och ja, nu har jag verkligen "the time of my life".
Trivs så bra med studentlivet och alla nya vänner jag har fått. =)

Vad hade jag varit utan alla goa vänner?
Funderade på om jag skulle räkna upp en del, men då finns ju risken att jag glömmer nån. =/
Men iaf.. :) Är du inte med denna gången, så kanske du kommer med nästa. ;)
(Eller gillar jag inte dig) :P
De som betyder en hel del för mig just nu är:
Maria - Lillasyster. Du är den bästaste lillasyster som finns. ;) <3
Erika - Storasyster. Den bästa storasystern som finns. ;) <3
Ida - En underbar vän som jag har fått äran att lära känna! <3
Maria - En nyinflyttad Boråsare som jag gärna fikar med så ofta jag kan. ;) <3
Lisa & Helena - Mina kundtjänstbrudar. ;) Ni är för goa! <3
Pernille - Min Bejbi. ;) Saknar dig! Men vi ses snart!! <3
Robin - Robin, Robin, Robin. När ska jag få fika med dig? :) <3

Och självklart borde Caruso nämnas. ;) Den underbart kramgoa voffsingen som jag tyvärr inte har träffat på länge. :( Men vi ses om mindre än tre veckor gubben. =) <3

Bobben

Puss.


Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback