Fredag 060728

Dagens låt 060728

Dagens låt är The Red Hot Chili Peppers - Under the bridge.
Den är väldigt fin! Måste lyssnas på.. ;)
Funderar även här på att ta upp mina gitarrkunskaper igen. :)

"I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way.."

Take me to the place I love! Finns ett ställe som jag verkligen älskar.
Nämligen lilla Säffle. ;)
Har varit där väldigt mycket, eftersom min mamma är därifrån och mormor bor kvar. :)
Är en underbar liten mysig stad med trevligt folk. =)
Bilden nedanför är tagen på en kvällspromenad i Säffle med lillasyster förra sommaren..

Säffle

Idag har jag inte hittat på så mycket.. Som vanligt då. :P
Bestämde mig till slut för att gå ner till Bishops Arms med Maria och Varberg, eftersom Marias pojkvän Magnus jobbade där, så höll vi honom lite sällskap. =)
Riktigt trevligt var det.
Får se vad helgen sedan har att erbjuda. :)

Bishops Arms

Puss.


Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback