Fredag 060721

Dagens låt 060721

Enligt klockan är det ju lördag, men enligt mig är det fortfarande fredag. =)

Gårdagen var härlig!
När familjen kom så blev det lite mat i form av mackor med mera.
Sen tog vi en liten vilopause, städade lite, åkte till NetonNet och sen var det dags för kinamat på China Town.
Riktigt gott! Tack mamma. =)
Efter maten kilade jag, Maria och mamma hem, pappa gick lite på stan..
Jag och lillasyster gjorde oss iordning för att sen kila ner på stan och träffa en annan Maria. =)
Café Viskan som vi hade tänkt ta en fika på var typ fullt, så vi satte oss på nattfiket Snack.
Pratade och skrattade till Maria skulle med bussen hem.
När vi hade vinkat av henne begav jag och min syster oss ner till torget för att se på Linda Bengtzing.
Väääldigt mycket folk var där..
Egentligen gillar jag inte henne så värst mycket, men kan va kul att titta när hon ändå är i stan..
Efter ett tag bestämde vi oss för att gå till Videomix och hyra film.
Det var ett tag sen vi såg Trainspotting, så varför inte hyra den? :)
Ett mycket bra val. =)
Runt elvatiden på kvällen traskade vi hemåt igen..
Med sovande föräldrar i sovrummet tassade vi in i vardagsrummet och bäddade ner oss.
Jag satte mig en stund vid datorn för att se om det var nån kul online..
Systeryster somnade rätt fort, så vi såg aldrig filmen.

Idag (fredag) väcktes vi av mamma som skulle dra ut en massa sladdar för att det åskade 2,5mil härifrån. :P Sa till henne att det inte behövdes..
Låg vaken ett tag och lyssnade på åskan och ösregnet..
Rätt mysigt när man är inomhus iaf. =)
Efter frukosten "firade" vi lite med prinsesstårta och trisslott. =)
Tyvärr vann jag ingenting, men det är tanken som räknas. Tack pappa. :)
Mamma och pappa åkte iväg en sväng till Knalleland och skulle fixa lite, så jag och syster tittade på filmen eftersom det inte var någe vidare shoppingväder..
Haha. Hade nästan glömt bort hur sjuk den var. ;P
Sen blev det matdags.
Jag och syster lagade till italiensk köttfärssås, fullkornspasta och en mycket god sallad. =)
Sen var det dags för familjen att åka hemåt. :(
Vinkade av dem strax efter femtiden..
Nu känns det väldigt ensamt här, fast de bara var här en natt..

Dagens låt idag var den första som slumpades upp när jag satte igång winampen..
Travis - The Humpty Dumpty Love Song. En väldigt fin låt.
Har kunnat den på gitarr, men det var ett tag sen..
Får lära mig den igen. =)

Ja, och som ni ser på fotot här nedanför så är jag inte blondin längre. ;P
Var hemma hos Maria förra fredagen och hade "färgkväll". =)
Riktigt trevligt, och fint blev det.
Eller vad tycks? ;) hihi.

Brunett

Trainspotting

Puss.

Kommentarer
--> Anonym

ojoj..
Jättesnyggt syrran!!

2006-07-25 @ 20:50:41

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback