Lördag 061216

dagens låt 061216

Dags att blogga lite igen. =)

Snart klar med min femveckorspraktik nu!
Skulle egentligen haft sista dagen igår, men eftersom jag tog ledigt en fredag (för Stockholmsbesök) så tar jag igen det på måndag..
Men sen är det över! :)

Dagens låt idag är The Killers - Smile like you mean it.

Och så är det. Jag får le och hålla med bara..
Är lite jobbigt med alla frågor om jag t.ex valt rätt utbildning nu och om jag tycker att förskolejobbet är som jag förväntade mig.
Men som läraren på högskolan sa så är det bara onödigt att säga till de på praktiken att jag ska byta, för det har inte de att göra med..
Så det är bara att le och hålla med. :P
Men en dag till ska jag stå ut ;P

Och snart är det jul..
Ska fira min nere i Skåne med familjen.
Ska bli härligt att träffa alla igen! Och hunden! :) *saknar honom*

Sen måste jag ju bara tacka
Robin för hjälpen med min nya snygga logga. :)
Har man ingen snö ute, så får man ha lite inne. :)

Smile

Puss.

Kommentarer
--> Robin

Jag är helt säker på att du kommer trivas med utbildningen. :) Sen får du lära mig lite!

2006-12-16 @ 22:18:26

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback