Torsdag 060803

Dagens låt 060803

Lyssnade på U2:s skiva "How to dismantle an atomic bomb" innan. Hade inte lyssnat på alla låtar, men fastnade för en som visade sig vara riktigt fin.
Nämligen U2 - Original of the Species. =)

Cover

Annars har jag inte hittat på så mycket idag. Tagit det lugnt, bakat lite scones och pratat i telefon.
En hel del telefonpratande blev det dock. ;)
Först lite till och från, sen konstant telefonprat i ungefär åtta timmar. Med samma person. :)
Ja, jag är en telefonmänniska.. :)
Fick kommentaren på msn "Vad pratar man om i åtta timmar?!?!", varpå jag svarade "Vad pratar man INTE om i åtta timmar? ;) "
Hehe. :)

Telefon


Eftersom jag "fortsatte" på detta inlägget efter jag hade publicerat det, så står bara den första publiceringstiden med.. Kan nu säga att klockan börjar närma sig halv fem på morgonen och det är dags för mig och mitt röda öra att sova.. ;)

Puss.

Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback