Tisdag 060829

Dagens låt 060829

En ledig dag idag. Inte helt fel. =)
Skolan går bara bra. Trivs bra i min nya studiegrupp också.
Ska träffas imorgon och föbereda lite inför redovisningen på torsdag..

Ringde även min handledare på praktiken idag. :) Hon blev lite smått överaskad över att jag kommer redan på måndag, för det var inte den informationen hon hade fått.. Men men. Jag var så välkommen så. =) Kommer att få praktisera i en grupp där barnen är mellan 2,5år och 5år.. Tyckte det var skönt att jag slapp de där allra minsta.. :P

Fick även csnpengarna idag. Weehoo. ;P
Imorgon är det fika och shopping på Knalleland med Maria som gäller. :D
Ska fixa lite saker till en present till en goding som snart fyller år. ;)

Dagens låt idag fick bli The Lion King - Hakuna Matata.
Blev så sugen på att se filmen, men tyvärr hade jag inte den, så jag fick nöja mig med soundtracket. ;)
En underbar film ju. =)
Måste utöka min dvdsamling också nån gång.. :)

Lion King

Puss.

Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback