Tisdag 060801

Dagens låt 060801

Första augusti idag.
Sommaren börjar gå mot sitt slut och snart drar skolan igång igen..
Men det ser jag fram emot. =) Kommer bli skoj!
Lite tråkigt dock att vi måste byta studiegrupper.. Kom så bra överens med de i min grupp.. Men men.. Kan ju hoppas att jag kommer med nån därifrån iaf. :)
Tjuvkikade lite på mitt schema.. Kommer bli en massa skoj med VFU (praktik), digital bild, barnfilm, sagometodik, litteratur för barn, bild, musik, drama, rörelse och lek. :D
Jag vet en som kommer trivas iaf. ;)

Till dagens låt då.
Valde Lars Winnerbäck - lovesång idag. Mest för att den är så fin!
Särskilt den här textdelen:

"För man saknar sånt som man inte har
Och man saknar allt som man inte har kvar
Vi har fortfarande långa vägar kvar
Man saknar inte sånt som man har.."

Vackert!

Idag var det dock inte lika vackert.. Vaknade av ösregn.. =/
Men jag har ju flyttat till Sveriges regnigaste stad så. ;P

060801

Puss.



Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback