Onsdag 060830

Dagens låt 060830

Träffade studiegruppen idag för att prata oss samman och förbereda inför redovisningen imorgon..
Gick bara bra. =)
Dock hade jag inte fått min information som skulle komma med posten, så jag fick skriva ut lite från internet istället.. Men det löste sig. :)
Blev inge knalleland för mig idag.. Kom ju på att jag hade tvättid kl 17.. =/
Men imorgon så.. :)
Tog en fika med en kompis idag också.. Trevligt, trevligt. =)
Annars har det väl inte hänt så mycket.. Eller ja, det stod en snögubbe utanför skolan.. Nolleuppdrag. ;P
Hehe.. Men fin var den iaf. =) Undra vart de har fått tag på snön bara.. *fundera*

Dagens låt idag är Dario G - Sunchyme.
En låt som jag blir väldigt glad av faktiskt.. :)
Har sett videon några ggr på mtv/ztv..
En lite annorlunda video där några människor har kroppsmålat sig som afrikanska djur och leker på savannen och i vattnet. =) Håll utkik efter den! Kul att se. =)

Puss.

Kommentarer
--> Anonym

Den är så grymt bra..

2006-09-11 @ 12:48:09
--> Sinitsin

Haha, den där videon... minns att jag brukade tycka den var läskig. Var dock ett par år sen jag såg den nu...

2006-09-11 @ 18:27:15

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback