Onsdag 060809

Dagens låt 060809

Jag som hade tänkt att skriva här varje dag, men så kom jag inte in på sidan igår.. =/
Aja.. Så kan det gå. :)
Igår hände inte så värst mycket heller så..

Idag har jag pysslat lite här hemma, diskat, städat och tvättat..
Åker ner till Skåne imorgon. Kan va skönt att komma hem och träffa familjen och voffsingen. :D
Honom har jag inte träffat sen slutet av maj.. :(

Dagens låt fick bli Bob Hund - Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem; men det gör jag, tror jag.
En väldigt låång låttitel, men fin är den. :) hehe..

Hemma i Skåne blir det fest på fredagen, kusinträff på söndagen, tandläkare på måndag och tandläkare på onsdag. :P
Sen tänkte jag umgås med lillasyster, voffsingen och äta mammas mat. ;)
Kommer nog bli trevligt där nere.. :)
Dessvärre kommer det nog inte bli så mycket bloggande, men det får jag ta igen när jag kommer hem igen. :)

Vä

Puss.


Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback