Måndag 060807

Dagens låt 060807

Idag gick jag upp redan halv nio. ;P Tidigt för min del ju..
Anledningen var att jag skulle ner till Studenthälsan. Maria var så snäll så hon följde med. :)
Väl där kunde de inte hjälpa mig, utan jag får kotakta vårdcentralen..
Ska ringa dit imorgon och fråga om man kan få en tid snart.
Som några vet har jag ju problem med min svanskota, eftersom jag bröt den för 9 / 10 år sen ungefär, och nu har det börjat krångla igen..
Jag kan inte sitta eller ligga still för länge, för då gör det ont. =/
Men förhoppningsvis kan jag få hjälp på vårdcentralen.

Efter besöket där gick jag och Maria runt lite på stan.
Maria shoppade lite och vi hade allmänt skoj. =)
Dock var det väädigt varmt ute. =/ Nästan lite _för_ varmt..
Men är det sommar så är det. :P

Senare på kvällen blev det Bishops Arms med Maria, Kilt, Lisa, Helena, Fossing, Calle, Varberg med flera. =) Riktigt trevligt!

Dagens låt idag är Lars Winnerbäck - Vänner.
Har funderat lite på vilka som är ens riktiga vänner.
Vilka "kriterier" finns för att en vän ska va en vän egentligen?
Räcker det med att höra av sig då och då, eller ska man verkligen bry sig om den andre?
Är en vän en som man kan ringa till då och då när man behöver prata eller bara höra den andres röst?
Eller är en vän en som finns i närheten i ens umgängeskrets?
För mig så finns det några få guldklimpar.
Såna som gör livet värt att leva.
Såna som gör att man kan må så otroligt bra bara på nån minut efter att ha varit nere.
Såna som har en plats i mitt hjärta.
Såna som man verkligen älskar!
För att citera en rad ur en Winnerbäckslåt:
"Skit samma, man kan ju inte älska alla.."
Och ja, jag älskar några mer än andra. Så är det bara. Man kan inte älska alla. ;P

Jag tror att ni som är mina guldklimpar vet om det. ;)

hjärta

Puss.

Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback