Lördag 060819

Dagens låt 060819

Är väl egentligen söndag enligt klockan, men inte enligt mig. =)
Dagens låt fick bli Red Hot Chili Peppers - Tell me baby, eftersom den har nästan gått konstant i min mp3spelare på sistone. =)
Riktigt bra låt ju. :)

Kom på att tänka på talesättet "man blir som man umgås"..
Känner en person som umgås med "fel" personer.. =/
Vet inte om personen i fråga själv vet om det tyvärr..
Men får hoppas att personen kommer fram till att de där andra inte är så bra att umgås med..
Är lite oroad bara.. =/
Detta kanske lät lite luddigt, men det är bara jag som skriver vad jag tänker. =)
Och de som känner mig vet att jag tänker just luddigt. ;)

Fick en önskelåt i radion nu av goa
Robin. :D
Tackar! <3

Puss.

Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback