Fredag 060818

Dagens låt 060818

Ja, idag har jag inte hittat på så mycket..
Var en sväng på vårdcentralen igår och pratade med en läkare angående min svanskota.
Fanns inte så mycket han kunde göra mer än att skicka en remiss till en kirurg.
Men ett steg på väg mot hjälp iaf. :)

Var nere på Ica idag och handlade lite mat. :)
Bestämde mig sen för att baka pizza på sconesdeg.
Riktigt gott. =) Blir lite som panpizza med tjock botten.
Ska bjuda mamma och lillasyster på det när de kommer hit på söndag. =)

Pizza

Dagens låt idag är Gorillaz - Feel good inc.
En låt som slumpades fram idag. =)
Fastnade för en låtrad.

"..Now all I wanna hear is the message beep.."

Ja, det var ett tag sen man fick söta sms.. =/
*vill ha* :)

Ha en fin helg!

Puss.


Kommentarer

Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback