Fredag 060804

Dagens låt 060804

Måste erkänna att jag aldrig lyssnat på Portishead - Seven Months nångång..
Anledningen till varför jag valde denna låt idag är just för att titeln passade riktigt bra. ;)

Den fjärde januari gick flyttlasset från Kristianstad.
Alltså har jag varit Boråsare i sju månader. :)
Jag trivs riktigt bra här i skolan, staden, med lägenheten och med alla goa vänner. :)

Om det är nån som hört denna låt kan ni ju säga om den är bra eller inte, så vet jag. =)
Har inte kvar den på datorn nämligen..

Bilden nedanför har jag inte tagit själv, men en fin bild på Borås. =)

060804

Puss.


Kommentarer
--> Ida

Hihi vet du, idag fick min familj ett brev från moster Birgit(de är nog pappas moster). Där nämde de Vä och kristianstad i brevet. Då tänkte jag på dig. *kastar över ett lass kärlek*


Skriv nåt vettja ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Min bloggadress:

Kommentar:

Trackback